Angielski dla przedszkolaków oraz pierwszo i drugoklasistów

Angielski dla przedszkolaków oraz pierwszo i drugoklasistówNauka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym to przede wszystkim zabawa, która dzięki osłuchaniu się dziecka z językiem obcym zaowocuje w przyszłości chęcią do nauki i łatwością w przyswajaniu wiedzy . Nasze zajęcia prowadzone są zgodnie z naturalną potrzebą ruchu dziecka. Podczas zajęć dzieci śpiewają, tańczą, powtarzają słówka i wyrażenia za nauczycielem, uczą się wierszyków, tworzą projekty plastyczne i bawią się. Naszym celem jest zapewnienie dzieciom intensywnego i ciekawego kontaktu z językiem angielskim, co pozwoli im z zainteresowaniem kontynuować naukę w wieku szkolnym. Uczniowie Casa della Lingua korzystają z autorskich materiałów przygotowywanych przez lektora, indywidualnie dla każdej z grup. Dopełnieniem kursu jest anglojęzyczna literatura dziecięca w postaci książeczek z historyjkami a także muzyka i materiały filmowe.

Muzyka jest bardzo istotnym elementem w edukacji najmłodszych dzieci . Dzięki muzyce dzieci osłuchują się z brzmieniem języka angielskiego. Muzyka jest niezwykle pomocna w nauce poprawnej wymowy i intonacji. Piosenki oraz taniec dostarczają dzieciom wiele radości. Dzieci w wieku przedszkolnym nie potrafią jeszcze pisać i czytać le potrafią wspaniale śpiewać i tańczyć, naśladować, powtarzać wierszyki, odgrywać role. Rodzicom wysyłamy w każdym miesiącu linki do piosenek, które towarzyszą dzieciom na zajęciach. Dzięki temu słowa piosenek w języku angielskim mogą być też utrwalane przez przedszkolaki w domu.

Liczba godzin

godziny

W Casa della lingua z dziećmi spotykamy się raz lub dwa razy w tygodniu na 45 minut.

Liczebność grup

grupy

Grupy liczą maksymalnie ośmioro dzieci. Dzieci uczą się w grupach podzielonych wiekowo:

Grupa I – 3 latki
Grupa II – 4 latki
Grupa III – 5 i 6 latki
Grupa IV – 6 i 7 latków ( I i II klasa)

Rodzice

rodzice
Rodzice w comiesięcznym raporcie wysyłanym przez lektora mają dostęp do zakresu materiału wprowadzanego na zajęciach. Dzięki temu mogą powtarzać z dzieckiem słówka i zwroty pojawiające się na lekcji. Ponadto lektor chętnie udzieli informacji na temat postępów dziecka, adaptacji w grupie, motywacji, chęci do nauki czy tematyki lekcji.